Latar Belakang Syarikat

Creeper Creative ditubuhkan pada 19 November 2008, bermula operasi di Damasara Damai, Petaling Jaya, Selangor. Creeper Creative merupakan syarikat milik 100% bumiputera yang diuruskan oleh Encik Mohd Fadzil Aripin. Kini Creeper Creative beroperasi di Taman Ehsan, Kepong untuk mengemaskinikan urusan syarikat dan meningkatkan lagi pengeluaran pakaian. Creeper Creative berkembang pesat sehingga mampu mengeluarkan produk berasakan pakaian yang serba lengkap. Hal ini sekaligus memantapkan lagi pengurusan pengeluaran dan perkhidmatan pelanggan.
Dalam era perniagaan yang amat mencabar kini, CREEPER CREATIVE sebuah syarikat berstatus ‘bumiputera’ sepenuhnya mampu memecah monopoli penguasaan bukan bumiputera khususnya dalam bidang pengeluaran pakaian. Ketetapan masa seperti dipersetujui dalam perjanjian dengan kualiti mengikut spesifikasi yang standard adalah amalan kami. Ini dapat dibuktikan dengan adanya barisan kepimpinan yang berpengalaman luas mengendalikan perniagaan bermula daripada bahagian pemasaran, rekabentuk grafik, pengeluaran dan seterusnya khidmat selepas penghantaran.

Berbekalkan pengalaman dalam bidang merekabentuk dan pengeluaran pakaian, Creeper Creative mampu menghasilkan pelbagai jenis pakaian seperti kemeja, t-shirt, seluar, jaket, dan sebaigainya.

Kurangnya penglibatan bumiputera dan orang islam di dalam bidang pengeluaran pakaian adalah antara sebab utama Creeper Creative ditubuhkan. Oleh yang demikian Creeper Creative ingin membuktikan bahawa golongan bumiputera dan orang islam juga mampu berjaya jika disusuli dengan usaha gigih dan daya saing yang tinggi.

Oleh itu, hasil kerja terbaik dari kami sudah semestinya akan membantu meningkatkan imej pelanggan-pelanggan kami di mata umum.

0 comments:

Post a Comment